title tags؛ برچسب عنوان یکی از مهمترین برچسب های صفحات وب است که موتورهای جستجو جایگاه خاصی برای آن در نظر دارند و حساسیت ویژه ای به آن نشان میدهند. موتورهای جستجو حساسیت زیادی به برچسب عنوان نشان میدهند. یک صفحه وب با برچسب عنوان در نتایج موتورهای جستجو نمایش داده خواهد شد.
فراموش کردن یا خالی قرار دادن برچسب عنوان برای یک صفحه وب یک اشتباه کشنده است. کافیست کلمه ای را در گوکل جستجو کنید و عناوین نمایش داده شده در فهرست نتایج را با عنوان آن صفحات مقایسه کنید.گوگل و سایر موتورهای جستجو،برچسب عنوان یک صفحه ( همراه با آدرس صفحه و توصیف آن ) را در فهرست نتایج خود نمایش میدهند.
تکراری بودن برچسب عنوان برای دو صفحه متفاوت از یک سایت از اشتباهات رایج است. برخی از افراد فکر میکنند که قرار دادن چند صفحه با یک عنوان شانس یکی از صفحات را برای نمایش در نتایج نخست موتورهای جستجو افزایش خواهد داد و این در حالیست که موتورهای جستجو امتیاز منفی برای اینکار در نظر میگیرند. گوگل در " راهنمای مقدماتی سئو " صراحتا استفاده از عناوین منحصر به فرد را برای هر صفحه اعلام میکند.
فلزیاب دی اف آر : فروش انواع دستگاه های فلزیاب ، طلا یاب و گنج یاب با ضمانتنامه معتبر
برچسب های عنوان باید ارتباط معنایی با محتوی صفحه و نوع فعالیتهای سایت داشته باشد. همانطور که در بالا عنوان شد، خالی قرار دادن برچسب عنوان، استفاده از مقادیر پیش فرض ( که باعث ایجاد صفحه هایی با عنوان یکسان میشوند ) و استفاده از عبارتهایی مثل صفحه جدید، پست جدید و نظیر آن نه تنها کمکی به ارتقا و بهبود سئو نخواهد کرد، بلکه امتیازی منفی برای سایت به ثبت خواهد رساند.
عناوین طولانی و در حد یک پاراگراف باعث پر شدن " عنوان صفحه " از کلمات چرند خواهد شد و این درحالیست که با یک دید بهتر و صرف زمانی کوتاه، میتوانید عنوانی مناسب با کلمات کلیدی برای صفحه جدید بسازید. بد نیست چند عنوان مرتبط را در گوگل جستجو کنید، به عبارت های پیشنهادی گوگل توجه کنید، ممکن است گوگل بهترین عنوان را به شما پیشنهاد دهد! عنوان صفحات بهتر است کوتاه و توصیفی باشند. کلمات غیر ضروری را در عنوان صفحه استفاده نکنید.
فلزیاب دی اف آر : فروش انواع دستگاه های فلزیاب ، طلا یاب و گنج یاب با ضمانتنامه معتبر